Vastaa aiheeseen: Imperiumin kosto

Kalle Willman
Vieras

Pekka Mäntylälle vastaan: mitäpä jos lukisit minun ja muiden kuntalaisten tekemät oikaisuvaatimukset, kantelut ja valitukset! Silloin Sinulla olisi pohjaa mistä kirjoittaa. Itse olen paljastanut yhden valehoitajan, yhden valesossun, saanut kumottua perusteettoman lautakunnan erottamisen ja yhden minusta kunnanhallitukselle tehdyn aiheettomaksi todistetun syytöksen, ministeriön avulla saanut poistettua konsultin myymän ”puttosmittarin” ja saanut aikaan tulosidonnaisuuden tulemisen käyttöön asumispalveluissa…Monet kuntalaiset ovat avustamisellani saaneet kumottua virkamiesten virheelliset päätökset ja saaneet heille kuuluvat edut ja tiedot.
Vielä on jäänyt hieman tekemistä jäljelle ja siksi olen 1. kertaa ehdolla valtuustoon. Uskallan vieä tarvittaessa asettaa itseni likoon, vaikka joku suuttuisikin.
Maijalle totean, että minunkin mielestäni kunnantalolla tehdään ahkerasti töitä. Oleellinen kysymys onkin, tehdäänkö oikeita asioita ja oikein? Maija kielsi minua jo vuosia sitten lähettämästä hänelle sähköpostia, samoin Heikki Kuurne. Kun asioita ei siten voi hoitaa kunnan organisaatiossa, joutuu hakemaan tukea ulkopuolisilta lainvalvojilta.