Index >> Yleinen keskustelualue >> Sannan kahvio takaisin!Lähetä vastaus viestiketjuunVastaa ketjuun
Lähettäjä:Viesti:
Päivi Elomaa-OnaliSannan kahvio takaisin!: 27.10.2017 12:23

Vaikka Sanna ei enää lupaa avata terveyskeskuksen kahviota, niin nykyinenkään kahvio ei palvele odotetusti.

Joutsan terveyskeskuksen asiakkaat ja potilaat tulevat laajalta alueelta: Luhanka, Rutalahti, Leivonmäki ja Joutsan taajama.
Päivystyksessä kuluu kolme tuntia, vaikka mikä aika sanottaisi etukäteen. Olin ainakin kerran omien voileipien kanssa.
Iäkkäillä potilailla on oltava saattaja,joka istuu janoisena suljetussa kahviossa. Myös potilas voi tarvita virkistävää haukattavaa.

Nykyisen kahvion aukioloajat heittelehtivät, esim. Vappuviikon se oli kiinni, vaikka erilaisilla lappusilla luvattiin sen olevan huomenna auki.
Nyt kahvion (kiinni)pitäjä ilmoittaa aukioloajaksi klo 8-12.
Kun olin vuodeosastolla kesällä, lähdin toisen henkilön kanssa vesi kielellä kahviota kohti, makea olisi lohduttanut. Kuppila oli kiinni klo 11.30! Tuttavani suuttui kovasti.

Sanna Nieminen leipoi tuoreet pullat, ja tarjolla oli myös voileipiä. Hän myös palkkasi toisen henkilön palvelemaan, kun itse oli muualla. Olimme tottuneet tosi hyvään palveluun.

Mikäli nykyinen yrittäjä ei esim. terveyssyistä jaksa hoitaa kahviota, on ihan reilu ratkaisu lopettaa se, ja antaa mahdollisuus säännölliselle osaajalle.
Uskon, että Joutsasta löytyy hyviä leipojia joilla on asiaankuuluva koulutus ja hygieniapassit ym, kunnossa.
Pirjo MäkinenVS: Sannan kahvio takaisin!: 10.11.2017 11:53

Hyvä Päivi.

Miulle voi kyllä ihan kasvotusten tulla kertomaan ku siihe on tarvetta. Otan kyl asiallista kritiikkii mielelläin vastaan ja koitan parhaani mukaan parantaa toimintaani.

Joskus saattaa olla tilanteita et miekii sairastun keske työpäivän enkä pysty olemaan koko työaikaa paikal.

Ihan millo tahansa paikalle tulee joku kuka "hoitaa homman kotiin" ja haluu alkaa miu jälkee kahvioo pyörittämää ni siit vaa! Oon kuvitellu tarjoovani joutsalaisille palveluu mut eihä miu mikää pakko sitä oo tehä. Jos rouva Päivi nyt mielesä nii on pahottanu ni voin sulkee kahvion.

Voitte korjata jos muistan väärin mut 6.2. aloitettuani ootte käyny miulla asiakkaana 2-3 kertaa. Ja nyt 27.10 tuli paha mieli.

Olen pahoillani.
Krista HaapamäkiVS: Sannan kahvio takaisin!: 10.11.2017 19:22

Täällä iloittu sairaalan kahvion antimista pitkin syksyä. Palvelu erinomaista, enpä ole aikoihin saanut niin ruhtinaallista kohtelua. Joutsassa on tapana nitistää uusien yrittäjien into heti alkuunsa, siitä ei kannata välittää..."karavaani kulkee ja koirat haukkuu."
Kiitos ihanista puuroista !
Pirjo MäkinenVS: Sannan kahvio takaisin!: 16.11.2017 14:08

" ...., ja koirat haukkuu."
Kiitos Krista tuosta mielikuvasta.
Joutsan Seutu