No, eihän niissä jätteasijoissa ole sitten mittään valittamista, jos kerran on varaa kesämökkiinkin.
Minä en oikein lämpene näille aiheille, että jätehuolto jotenkin niiiiiin kallista. ?
Jos ajatellaan ?? mikä olisi vaihtoehto? Kyllä minä annan Joutsan jätehuolto palvelulle täyden kympin. Siitä minäkin vähän kiristelen hampaitani , kun Hartola ( varmaan kaikki muutkin kunnat) perii kesämökin jätehuollosta lähes 100 € vuodessa. Jätteett pitää kuljettaa 4km. päässä olevaan yhteispisteeseen.
Ja …sitä paitsi…emme ole siellä mökillä. Olen ite mielestäni 🤗😅 niin kunta uskollinen, että maksan sen …jupisematta. 78.v
Ei ole kaukainen asija kun nostettiin jätemaksuja ja taas tulee koroitus maksuihin, kuulema on jäännyt alijäämäiseksi. Ihmettelen miten se on mahdollista kunnassa on kuitenkin paljon mökkiläisijä ja paikallisija ja tämmöiset korotukset aiheuttaa vain välinpitämämyytä jätteiden kierrätyksessä ja ajatellaan että hoitakoot vaan jättevirmmat kierrätyksensä kun saavat rahaakin ja kunttaan uusi helmitaulu vanha laskee väärin.