Samanlaista kohtelua täälläkin. Jo useammasta paketista jäänyt tieto tulematta.. tällä kertaa paketti kerennyt lähteä jo takaisin lähettäjälle. Nyt alkaa taistelu lähettäjän kanssa, että saan rahani takaisin. Seuranta tiedoissa näkyy että lähetetty sähköpostia ja laitettu tekstiviesti. Vanhoihin yhteystietoihin mitkä ei ole käytössä. Lähetyksessä kyllä varmasti oli ajantasalla olevat tiedot.
Tilasinpa moottoripyörään uudet renkaat Saksasta ja loppukuljetuksen hoiti Suomen Posti ihan ansiokkaasti. Seurannasta näin että ne on maalissa K-market Joutsassa, mutta ei ole puhelinnumeroa mihin voisi laittaa viestin.Luki vain, että on yritetty tavoittaa kirjeitse. Meninpä sitten Postin pisteeseen K-Markettiin, että täällä pitäisi olla minulle paketti, mutta minulla ei ole kylläkään mitään hylly koodeja.Nuori mies hyvin epäystävällisesti totesi, että ei viitsi ruveta etsimään.Sanoin paketissa olevan mp-renkaat, että ei se ihan pieni paketti ole. Pakettihan löytyi 15 sekunnissa.Sanoin paketin saadessani, että “en viitsi etsiä”, olipa hyvin sanottu. Tämän jälkeen tämä nuori herra kehtasi vielä tosissaan ruveta äkäilemään.Mikä hauskinta paketin päällä oli kaksi lappua ja toisessa oli myös minun puhelinnumero.
Onkohan kauppias ohjeistanut työntekijänsä että postitoimintaan ei panosteta ehkä sen takia, että se on enemmän rasite kuin bisnes.Moni yrittäjä tuttavani on kertonut,että paketin haku on sieltä on tosi hankalaa.
Hyvä kauppias luovu siitä posti hommasta, se ei teillä suju, Kauppanne asiakas en juuri ole, mutta tämä kyllä kertoo toiminnanne tasosta.Joutsasta varmasti löytyy yrittäjiä posti toimipisteeseen, jonka postikin hyväksyy.