| Lähettäjä: | Viesti: |
| SISKO HILTUNEN | Meijerin uimaranta: 17.7.2010 20:36
 On se aika kummallista, ettei Meijerin uimarannalla saisi uida kun nämä avantouimarit Eila Kivinen tulee ja ajaa kaikki pois, jotka eivät ole maksaneet maksua. Olen tosissaan ymmälläni, että näin on, koska sitä myöskin kunta on tukenut. Minä ainakin uin niin paljon kuin mieli tekee. |
 |
| Eila Kivinen | VS: Meijerin uimaranta: 22.7.2010 20:11
 Vastaus 17.7.2010
En ole ajanut yhtään uimaria pois. Kerran muutaman istujan tytön kun eivät uineet veivät SAUNOJIEN istumapaikat olivat olleet jo pitkään laiturilla kännyköineen leikkimässä.
Kaikki voivat uida mutta ei saa leiriytyä ja sotkea. Myös kova metelöinti on kiellettyä. Jos joku on esiintynyt minun nimellä se on voi voi!!
Nyt pitää varovasti uida ja OMALLA VASTUULLA HYPPIÄ ja SUKELTAA SILLÄ SIELLÄ KELLUU UPPOTUKKEJA. PALOKUNTA VASTA YHDEN TUKIN NOSTI POIS JÄRVESTÄ.
Hyviä uinti reissuja kaikille ollaan totuuden mukaisia, ei sepitetä omia tietoja. Otetaan asioista selvää.
Meillä Talviuimareiden jäsenillä on hyvä henki ja yhteispelillä
asiat hoidetaan.
Kaikkien Talvuimareiden puolesta.
Eila Kivinen
puheenjohtaja |
 |
| Eeva Harju | VS: Meijerin uimaranta: 22.7.2010 22:32
 Uimisesta puheenollen. Kiitos suuri saamastamme huomiosta Osterberin uimarannan suhteen. Koppi siellä "kököttää" ja ovet repsottaa mutta piha on ajettu ja muutenkin siistitty. Pieni olisi kuitenkin toive siitä, minne voisi pyyhkeen ja mekon heittää. Siellä on sellainen "sahapukin" näköinen ,vanha lauta jakkara, joka siinä rannassa ajaa nyt naulakon paikkaa. Voisiko sinne? vaikka Toivontuvalla teettää sellaisen pienimuotoisen puolapuun? tai hirsiorren? joka siinä rannassa suorittaisi moisen tehtävän. Tämä " kuumakesä" ja puhdas, siistitty uimaranta on ollut monen ilo. Mutta...mutta MISSÄ ON JÄRKI NIILTÄ TYPERYKSILTÄ JOTKA SINNEKIN ON KALJAPULLOJA SÄRKENEET. |
 |
|